fredag 23 oktober 2009

Hjärnsläpp

Ibland tror jag att det är något allvarligt fel på mig...I går kväll stod jag färdig och skulle åka på den sista kursen i Tvåändsstickning. Går igenom lite vad som ska hända och vilka som tänkas ska komma ikväll. Då kommer jag på att kursen hade ändrat dag (för fem av tio kvinnor inte kunde komma på torsdag kvällen) till onsdag...Vad gjorde jag på onsdag kvällen, jo stod 1 timme i kö på det ny öppnade Citygross i stan...Åh, vad jag blir arg på mig själv, grrrrr. Hade stickat som besatt för att vanten skulle vara färdig för intagning för jag behövde hjälp med det, tog inte vaccinet för den nya influensan för ev. biverkningar på torsdagen, allt var planerat för den sista gången på kursen. Detta tar tid att smälta...
Titta vad jag fick av Sillen ! Två häftiga varvräknare, det är precis vad jag behöver nu när jag stickar koftor..Hoppas garnet räcker till sjalen...

4 kommentarer:

Marie sa...

Nej, vilken otur! Hoppas det löser sig med vantarna (som ser jättefina ut). Trevlig helg :-)

Susilull sa...

Stackare, en sån miss!
Ja, ibland blir det totalt kortslutning.
Hoppas du får till ihoptagningen ändå!

Garntrollet sa...

Näää... vad tråkigt att du missade! Men vanten ser fin-fin ut. Det är så snyggt i vitt. Hoppas att det löser sig med intagningen.

Ha en trevlig helg.

Anna sa...

Allt fixar sig med grymma peppare från La sill!