söndag 1 november 2009

Cascadingleaves

Efter att ha sett Annas fina Cascadingleaves så blev jag sugen på att sticka en. Och när Chili Gredelin färgat upp detta garn Titania äppelhöst så var det helt klart att det skulle bli en sjal till min mamma. Men när jag fått garnet så tyckte jag att det var underbart vackert, efter lite sans, så behöver mamma en sjal bättre än mig ... hon kommer att bli lycklig av denna present.

När jag var inne på Annas sida ser jag att jag blockat min sjal fel i sniparna :-(( Får blöta den igen och blocka om den.....


5 kommentarer:

Marie sa...

Vilken färg, vilken sjal, vilket garn! Mitt favoritgarn dessutom :-)

Anna sa...

Så fin den är!!!!!!!!!!!!! Kul att du blev inspirerad! Jag är helt såld på detta mönster, tycker man får så mycket för liten insats på något sätt.

LivM sa...

Utrolig lekkert sjal. Nydelige farger!

Eva sa...

Vilken snygg sjal i en härlig färg !
Och ja det är Alan Darts Gnomer jag stickar.

ha det gott !

Garntrollet sa...

Jättesnygg! Och härliga färger! Vårsprudlande :-)