lördag 10 oktober 2009

Axelvärmare



Axelvärmaren är färdig. Varm och go om axlarna när man känner sig frusen.
Mönster: Tantkoftas axelvärmare
Garn : Atelier Zitron Noblesse, köpt i Karmas monter på Symässan i Borås
Stickor: 3,5 mm
Det är lite glest med uppdateringar , beror på att jag inte dra jämt med Blogger. När jag ska lägga in fler bilder, kommer dom i ordning och så skulle jag vilja skriva text under varje bild, men det kan jag inte. Bloggen lever sitt egna liv :-((
Finns det någon vänlig själ där ute som vet hur man gör när man ska skriva text under varje bild ??

4 kommentarer:

Marie sa...

Superduperfin. Snyggt garn också. Jag brukar flytta om bilderna efter att jag skrivit texten och då brukar det funka bra. Fortsatt trevlig helg.

Pärlmudden sa...

Åh, vad fin!! vart har du hittat det mönstret? Den ser verkligen skön ut!
Jag brukar ocksåå flytta om bilderna efter att jag har skrivit texten sör att få det (någorlunda) som jag vill.
Ha en trevlig helg!

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Hej!
Så fin den blev1
Fint att den i blågrått, hoppas du gillade stickningen.
med hej fr. Tant Kofta

Bluewhiskey sa...

Så jätte fin, tänk att jag missat den, jag som brukar titta in till Tant kofta både nu och då..:)