söndag 13 maj 2012

Aestlight sjal

En tur i skogen idag och äntligen blev det lite bilder till bloggen.
Egentligen skulle sjalen blivit fotad igår men när jag och mannen kom
ut glada i hågen med kameran och sjalen i högsta hugg så uttäckte vi att kamerans batteri var urladdat.
Mitt fel för att jag inte använt kameran på några månader...
Har helt enkelt inte haft lust med att uppdaterat bloggen och därmed fotografera.
Men nu så...



Här är sjalen Aestlight shawl.
Stickad till min sköna syster.

 Garnet har hon själv valt Nyanseras Hazumi i färgern granit. Mjukt och känns inte som ull var systers kommentar.

 Åh, vad jag älskar dessa sjalar med rätstickade maskor...Stickar just nu på en 30 Diamond shawl (raverlylänk) med mycket rätstickning.
En bild med med en knölig kapuchong under :-))

3 kommentarer:

Maria sa...

Vad fin! Den har jag aldrig stickat trots att jag har sett så många fina! Jag älskar också rätstickade sjalar! De blir så gosiga :).

Anonym sa...

Nydelig sjal

Susilull sa...

Fin sjal och fina bilder!