tisdag 21 december 2010

Tvåändsstickade vantar

                                       Det är ett tag sedan mina tvåändsstickade vantar blev färdiga
                                       Jag är stolt över dom, att jag klarade sticka dom färdigt utan fel
                                       och hade tålamod till det.

Inte så bra bilder i mörkret. Garnet är Whålsteds z-tvinnade
Stickor 2.5 Håller på med ett par vantar till i tvåändsstickning, plus alla andra vantar som är på stickorna just nu. Bilder på det kommer förhoppningsvis efter julhelgen, när jag har lite fotohjälp.
Vill härmed önskar alla en God jul!!

7 kommentarer:

Maria sa...

Så himla fina! Jag vill också lära mig tvåändsstickning! Det är verkligen jättefint!

Tina sa...

Oo, så fina... så snyggt med rött på vitt.

Marie sa...

Jag är avis..., så fina de blev! Vad har du använt för mönster? Gillar verkligen den röd-vita bården.

Camilla sa...

De är jättefina! När jag ser så fina vantar vill jag också lära mig tvåändsstickning, men jag har nog inte tålamodet. Men jättevackra är de, god jul!

Susilull sa...

Verkligen fina vantar!

En God Jul på dej också!

skapa och inreda sa...

Gillar dina fina vantar :)

Babben sa...

Så lekre votter du har strikket! Tvebandstrikk er bare utrolig fint.