onsdag 24 juni 2009

Stickfrossa pryla







Så fina saker Anna på Stickfrossa gör, man kan inte hålla sig där ifrån när hon släpper sina saker och inte bryr man sig att man köpt en gömma för ett tag sedan..
Dessa stickgömmor och påsar kommer väldigt bra till pass på semestern då man ska flänga hit och dit, bara grabba tag i ett handtag och ge sig iväg till stranden m.m och ha allt samlat.
Anna du är så duktig och påhittig !
Såg att Stickamera släppt Juli mönstret i sockklubben och pulsklubben. Jag kommer inte att sticka pulsvärmarna gillar inte så mycket pärlor, men sockarna var så fina så dom kommer jag nog göra. Tyvärr är jag inte färdig med Lakeside, har stickat en strumpa och drabbats av second sock syndrom...Men vem bryr sig om hundra år om jag börjar på Polly Jean :-))



3 kommentarer:

Susilull sa...

Åh, vilken läcker ljunglila(?) färg på stickpåsen och lill-väskan! Jag blev väldigt förälskad i hennes limegröna set, fast jag precis köt cerise...
Lycka till med Swallowtailen. Jag har skrivit i ett inlägg hur jag förstorade min sjal, du kan ju se om du bregiper något av det jag försökte förklara!

Ha det gott!

Marie sa...

Själv har jag besöksförbud på Annas sajt, jag blir som "köpgalen". Men när jag ser dina färger bli jag sugen på MERA. Lycka till med Polly Jean, vad blir det för garn/färg?

Anna sa...

Ser att min kommentar inte kom fram?! Gör nytt försök. Tack för dina vänliga ord, tror jag får skriva ut ditt inlägg och rama in:-)
Vill du beställa ett hänge som matchar din stickgömma, med rätta bandet och allt? Hör av dig via min mail. Roligt att du tagit så fina bilder också!